Nsu önceki gün 1. Dozda mahvoldum ben. Calpol verdim, bir bezi sürekli ıslatıp alnına koltuk altlarına koydum, yazlık kısa kollu paçalı tulumunu giydirdim bir de sadece çorap, 15dkda bir ateş ölçtüm ve ateş biraz yüksekse çok uyutmadım açıkçası takip ettim sürekli eğer 38.3 falan olsaydı acile gidecektim ama oraları çok şükür görmedik