Seross10 Vicol ve biogaia damla kullanıyoruz ama bebeğim kolik mi gazlı mı anlamadığım şekilde ağlıyor uyku da yok denilecek kadar az gece ve gündüz emsede huzursuz. Hep bacaklarını çekip ıkınıyor uyusa da ağlayarak kalkıyor
Femme1 Seross10 canım bol bol dus ve masaj. Oğlum öyle gazliydiki. Simdi 3 a 12 günlük yeni yeni azalıyor ama günümüz hala masaj ile geçiyor. Dalalar az çok ise yariyor ama hikaye biraz rahatlatıyor sadece
Dilara2626 Ben İbrahim Saraçoğlu nun kimyon kürünü bebeğime verdim öyle rahat ettik çok işe yaradı çok güzel gaz çıkarıyor çok şükür isterseniz siz de bir bakın YouTube dan
Seross10 Femme1 hep bacak hareketleri yaptrıyorum ikinci bebeğim ama ilki bu denli gazlı değildi.. Nasıl masajlar yapıyorsunuz. Zaten masaj yapılınca kuzu kuzu bekliyor
Femme1 Seross10 youtubede gaz mesajları var çok ısrar yarıyor ben her Alt acmada abartısız gndr 7 8 kere yapıyorum
Dilara2626 Seross10 bir hafta içinde kesin fayda görürsün bizimki şuan çok şükür çok iyi çıkarıyor gazını