Deletedmom277 Merhaba, daha önce de bir postta bama cevap vermiştiniz. Bugün doktorumuz bebeğime zaditen verdi. İshali devam ediyordu ve bir süre önce kanda olmuştu kakasında. Süt ve süt ürünleri, sütlü tatlılar, dana eti, hazır gıdalar yemememi söyledi. Günde 2 kere 6 damla zaditen vereceğim bebeğime. 4 ay 14 günlük. Siz nasıl kullanıyorsunuz zaditeni? Herhangi bir yan etkisi oldu mu sizde?