oglumuz01 Eylül girdiğinden beri çocuğumun odası çok soğuk rüsgar esiyor sanki. Ve ben kendi odamda rahatça yatamıyorum. Burnu hışırtılı çok üzüldüm. Yarın geceleri yakmaya başlıcam havası alınması gerekiyormuş şimdi açamadık
8162648 oglumuz01 medinekaplan yaşadığınız ile göre değişir nerde yaşıyorsunuz? Ben sıcak bi şehirdeyim üstümüzü örtmüyoruz pencere kapalı alt üst pijama giyiyor
Baturalpinannesi oglumuz01 merkezî olmasa çoktan açardım bende ama maalesef elektrikli ısıtıcı kullanıyoruz Karstayiz ve sogukk