btlkilic Google ile olacak iş değil söyledikleriniz, bu bilgiyi buraya yazarken herhangi bir çocuk doktoruna danıştınız mı? Bizim doktorumuz parmak emmenin 1 yaştan sonra bırakılması gerektiğini en geç 2 yaşında artık bırakmış olması gerektiğini söylemişti, uzun süreli parmak emmek diş ve çene yapısını bozuyor, lütfen insanları yanlış yönlendirmeyin.