Selamben_ Bebegim 1 aylık biraz olsun 2 gündür emme düzene girmiş gibiydi emerken bağırıyor bazen genelde emerken uyuyoruz sonra uyudu diye yatiyorum 2 dk sonra uyanıyor napacagim a şaşırdım lütfen yardım edin hangu yolu denedysem illa mememde emerken uyuyor
skeuybdaat Selamben_ benim bebeğimde ne kadar tok olursa olsun memede uyuyor,niye uyumasın ki kötü bir şey değil 😀 emzik verin - poposunu pışpışlayın-kucakta sakinleştirdin tekrar koyun beşiğe