eez aysemia16 tartıldiniz mi kac çıktı bebisiniz :) 6. Ayda kaç g alınıyor merak ediyorum ek gida geçişi vs varya benim kızımda yeni 6 aylık oldu
aysemia16 eez ek gıda ıcın daha bısı demedı ama 7 ay muaynesınde 8.500 kılo 70 cm olmus kızım troıtlerı cok yuksek cıktı endokrin e gıdecegız bakalım ek gıdayıda konusacagım
Therektor medinekaplan benim bebeğimde benzer kiloda ben endişeliyim çok kilolu diye siz mama veriyor musunuz doktorunuz ne dedi kilosuna . Benim bebeğim 2,5 aylık şuan 7 kiloya ulaştı . 3.250 gr doğmuştu. Boyu da 62 cm
medinekaplan Therektor cnm doktorum kilosu gayet iyi dedi şimdi doktordan çıktım anne sütü veriyorum 6.600 olmuş benimkisi de 2 ay 2 günlük olduk hiç korkma kilosu maşallah iyi
Therektor medinekaplan teşekkür ederim insan altı aylık olup 7 kilo diyorlar o sebeple obez mi diye düşünmeye başlamıştım
medinekaplan Therektor yok cnm sen rahat ol çünkü bebekler diş çıkarma dönemine girince çok kilo veriyor ondan dolayı kilolu olması iyi olur