2 buçuk yaşındaki kızıma lazımlıga oturarak tuvaletini yapmasını ögretmetmeye çalışıyorum fakat yapmıyor 3 aydır ara ara deniyorum kendini tutuyor yada kendine yapıyor bir damlacık bile daha yapmadı nasıl yapsam ne denesem yardımcı olurmusunuz konusarak bekleyerek her seyi denedim ama olmadı okula gidiyor ögretmenide alıstırın dedi 😔😔