vsleliz Melkkkk bebeginiz kilo alımı iyi mi anne sütü sarılıgı ne demek bilmiyorum ilk günler olunca kilo vermesin sarılıgı gecsin diye mama takviyesi yaptık biz suan hala anne sütü ve mama devam ediyorum ilk hafta gecti o sarılıgı
Melkkkk mrvnr05 bi sıkıntı olmuyor da insanın canı sıkılıyor ya gördükçe değerlerine bakıldı onlar normal çıktı
benaslindayohum_ Melkkkk yavaş yavaş geçiyor 2.5 Aydan uzun sürdü bizim şiödi 4 aylık bi sıkıntı yok geçer Allah’ın izniyle az kalmış ❤️
mrvnr05 Bizede aynı şeyi söylediler dediğiniz gibi kilo alımı gelişimi güzel ama çok can sıkıcı gözlerini öyle görünce moralim bozuluyor geçsin diye uğraşıyorum ama sanırım benim yapabilceğim birşey yok ne varsa denedim
pinar0 Benim kızımda da vardı 1 ay sonra geçti korkmayın doktorlar tüm testleri yaptıysa sıkıntı olmaz geçer Allah’ın izniyle 🤲🏻