Muti- Sevgili anneler merhabalar. Bebeğim 4 ay 6 günlük. Gece uykusuna yani son uykusuna ta 11-12 de yatıyor o saate kadar uzun derin uykuya geciremiyorum. Sizin bebisleriniz kaçta yatıyor? Nasıl alıştırabilirim ?
papatyam-34 Muti- Çok şükür ben uyku sorunu yaşamadım oğlum 12 aylık 8 de gece uykusuna geçiyor en geç 8 buçukta uyuyor ama ben hiç uykusunun kaçmasına izin vermedim mesela 8 de uyudu 9 da uyandı diyelim ısrarla geri uykuya dalmasını sağladım hatta bazen bir saat salladığımı bilirim sonra kendiliğinden alıştı bazen dayanamıyor 6da uyuyor 7 de uyanıyor eyvah diyorum uyumayacak ama kurulu saat gibi 8 oldu mu uyumak için ağlamaya başlıyor sonra uyutuyorum birde hep bizim bir rutinimiz vardır doğduğu andan itibaren gece uykusuna geçmeden pijama giydiriyorum altını alıp karnını doyuyorum azıcık oynaşıp uyutuyorum hep bu düzen içindeyiz bir yıldır 😂
semma007 papatyam-34 merhabalar bende rutin yapıyorum el sallama , pijama giyme biraz masaj yatakta ilgilenme falan ama bizim bebiş asla böyle erken uyumaz acaba başka ne yapıyorsunuz özel bir mama yiyor mi meme mi emiyor yoksa mama vi veriyorsunuz .bende mi mama versem diyorum derin uyku için.
Edo_yekta12 Çok geç değil mi canim oğlum 6 aylık doğduğu günden beri 8 dedin mi uyuturum çok nadir 8 buçuk olmuştur ama hiç geçmemiştir. Sabahları kaçta kalkıyor?
Muti- Valla sabah da 9 buçukta uyaniyor deliksiz uyumuyor tabi ki ama 9 buçuktan sonra hiç uyumaz. Ben sabah erken kalkmaya razıyım yeter ki erken uyusun tam dinlensin
papatyam-34 semma007 merhaba emerken de uyku süresi böyleydi derin bir uyku yapmıyor aslında yine 2-3 kere uyanıyor bazen daha sık uyanıyor ama her seferinde geri uykuya döndürüyorum birde gündüz uykusu yok maalesef iki kere uyuyor toplam da bir saat belki de yorulduğu için de erken uyuyordur
Nsnsnan Son uykuya gece 11 buçuk 12 gibi çünkü ben öyle istiyorum zaten bebeğim de uyumak istemiyor .Geç uyumamızın sebebi sabah 6 , 7 gibi erken kalktığında gergin oluyorum o yüzden geç yatıyor geç kalkıyor sabah uykusu benim için hayat meselesi
Yesiliremm Ben saat 6 dan sonra ışıkları söndürüyorum minik bi uzakta gece lambası ya da tv ışığıyla duruyoruz oyun oyunuyorum altını değişiyorum iyiceyorduktan zıplattıktan sonra esnemeye başlayınca emzirip ututuyorum 8 9 gibi ama tabii bi misafirliğe gidince falan düzen hemen bozuluyor😏
altioktuana Akşam 7, 7 bucuk bu aralar. Kış dönemine girdiğimiz için erkene çekilmiş oldu kendiliğinden. Yazın 9 larda uyuyordu. 6 ay 6 günlük kızım.