DenizErSahin Merhaba sevgili anneler oglum 11 aylık bu zamana kadar elhamdullillah gece uykularında hiçbir problem yaşamıyorduk yani 9.30 gibi yatırsam 12 de uyanır sonra 2 saatte bir uyanır sabahta 7:30 da tamamaen uykusunu bitirip güne baslardık fakaaat son günlerde zırt pırt uyanıyor bazen yarım saatte bir geceleri ciddi zorluk yasıyorum aranızda bu durumu yaşayan varmı noluyor da böyle uyanıyor ne yapmalıyım 🤷🏻♀️
printhelloworld DenizErSahin 10 ay bitmek üzere bizde aynı durumdayız 9 gibi uyudu daha 12 bile olmadı 3 kere uyandı 2 pışpışlayıp 1 kere de emzirip uyuttum ben henüz uyumadım ama uykumdan saat başı uyanınca çok sinirli oluyorum deliksiz uyumaları için ne yapmamız lazım acaba ben de burada bekleyeyim
missozge Benim de kızım aynı. Hep problemliydi aslında uykusu ama bu ara cozuttu iyice, dalamıyor, tam uyudu diyorum 1 dk sonra gözünü açıyor 😬 Diş çıkaracak sanırım onun da huysuzluğu var ama artık hiç uyumuyor gibiyim ve çok zorlanıyorum 😕