elifin_annesi30_ kına gecemde kına malzemelerinin hepsi evde unutulmustu ve salon çok uzaktı babam jet hızıyla gidip almıştı ama 45 dk beklemistim kına saatinde. Ona rağmen çok eglenceli tam istediğim gibiydi. İkinci düğünde Mevlütlü oldu ama düğün sonu erkekler duramadi oynadı, kv kp tarafı oyuna karşı. Ben de oynamayı seven insanım ve ailem de öyle. Bana gelin oynamasın dendiği halde erkekler gittikten sonra kalktım oynadım. Laf söz oldu ama bir kez evleniyorum. E madem oyun olmayacak erkekler neden oynadı değil mi? Onun dışında içimde ukde kalan aşırı beğendiğim bir gelinlik vardı ama çok pahalıydı. Aldırmak istemedim alamazlardi da zaten. Onu giymek isterdim. Kendi gelinliğimde güzeldi tabiki. Ama o bir başkaydi ☺️