Bize doktorumuz beslenme akabinde kusarsa ve kusmuk normal görünüyor ise fazla beslenmiştir, ama beslenmeden daha sonra ve kesik gibi görünür ve kokar ise reflü kusmuğudur demişti. Genelde bebeklerin sinirim sistemleri gelişim dönemlerinde reflü sık rastlanan bir şeymiş bu reflğyğ bildiğimiz reflüden ayırt etmek gerekir takip edin demişti doktorumuz bize, kızımın çok uzun sürmedi. Ara ara halen kesik gibi kusar ama beslneden daha sonra sürekli akrnı ğstpnde dutmaya ya da emeklemeye falan çalıştığı için o da..