Benim ikizlerim yoğunbakımda kaldı alıştırma süresinde 2 hafta ben de emzirmeye gittim orda sağdığım süt ve mamalara bir kaç damla zeytinyağı katılıyordu bana da hızlı kilo alması ve sindirim için iyi olacağı söylendi eve gelince ben de uzun süre devam ettim faydasını gördüğümü düşünüyorum ama 10 çay kaşığı biraz fazla geldi bana