Birannecikkkk öncelikle çok geçmiş olsun bende 7 yıl ilaç kullanan bir anksiyete hastasıyım.. merak ettiğim şu başta ilaçlar iyi gelmiş sonradan niye kötü oldunuz. Mesela ben 7 yıldır aynı ilacı içiyorum ama ara ara kötü olduğum oluyor.. birşeye üzülünce,, kafaya çok takınca,, kızım hasta olunca,, yorgun ve uykusuz zamanlarımda,, birde kötü rüya görüp etkilendiğim zaman… yani demem o ki bu illet anksiyete ilaç içince yakani bırakmıyor evet rahatlatıyor ama böyle arada yolladığı oluyor.. tabi yinede en iyi doktorunuz bilir.. daralinca abdest alıp zikir çekin.. çocuklarınıza sarılın dışarı çıkıp hava alın ya da telefonda birini arayın değişik konular üzerinde konuşun… biliyorum tarifi zor yaşadığın hislerin Rabbim şifalar versin inşallah bununla yaşamayı öğrenmek zorundayiz malesef 😞