Umay_perihan_annesi kayinvalidem sayesinde, ❤️uzakdan akrabmiz olur o zamn 19 yasinda falanim, bi aksam ustu teyzemlere gldi, bnde tesaduf ordaydi, beni gorur gormez seni gelinim, kizim yapicam demezmi, Ben yok istemiyrum, uzakda ailmsiz yapamam sen Baskasini bul dedim, bu inat, illaki de sen olucaksin, sen olucaksin diye. Fotografimi istedi, bende yok dedim vermemek icim, Ama yinede israrci, bnde Basimdan gtsin diye bitane Fotograf gonderdim telefonuna, iki hfta sonra esim goruyo fotgrafi, Kim faln derken, esim kuzenime yaziyo bu kiz Kim diye, oda kuzenim diyip, numaram faln istemis, ogle bi 5 senelik uzakdan iliskimiz oldu, suan 8 senelik evliyiz.