Merhaba anneler,
Doğum yaptıktan sonra tam 40 gün kanamam geçmedi. Taam kanamam bitti, rahatladım derken de 29 gün sonra regl oldum 🤦🏼♀️ 5 gün sürdü, ağrı sancı yoktu.
14 eylül’de bitmişti, bugün yine regl oldum 🤦🏼♀️ yani daha 15 gün geçmişti… Şimdikinde ağrı ve sancı da yaşıyorum.
Üstelik emziriyor olmama rağmen…
Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Sonra düzeldi mi regl döngüsü?