Kızlar bebeğim üç buçuk aylık 2250 doğdu küçük doğduğu için ilk mama meme ilerledik ama meme daha ağırlıklıydı artık mamayı almıyor üç aylıkken kilosu 5.5 idi, ben sürekli her mızmızlandığında emiziriyorım sürekli emmek istiyor o da bir yere gidince hep odada kalıyorum bir de son zamanda uykuya dalacakken ağlama krizi geliyor, haftaya kardeşimin sözü olacak 4 saatlik bir yolumuz var ama gitmeye korkar oldum annemlerden kalacağım gidince acaba bebek durur mu ağlar mı hep emmek ister mi ev sobalı üşür mü diye diye ama tek kardeşim var söze gitmesem de ayıp olur mu fikrinizi merak ediyorum ne yapmalıyım