Merhabalar bebeğim 2 aylık. 2. Ay devlet aşılarını olduk birde özel aşılar var sanırım menenjit ve rota virüs. İlk bebeğimiz olduğu için fikir alıylruz araştırıyoruz. Bu aşıları önerir misiniz yaptıranlar var mı ? Bir de ücreti ne kadar ? Yan etkileri oluyor mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen 🙏🏻