Arkadaşlar 11 aylık oğlum var bu aralar pek emmiyo gündüzleri verdiğimde emmiyo verir vermez ısırıyo geceleri uyanıyo ağlıyo emzirmeye çalışınca emmiyo daha çok ağlıyo sadece uyukladığı zaman emzirebiliyorum mama da veriyordum arada sırada ama şimdi onuda almıyo gece uyanıyo zarzor uykuya dalıyor uyuyana kadar ağlıyor bu durumda be yapabilirim