prensesannesimerve aslında biogaia bir gaz damlası değil de bir probiyotik, yani gaz üzerinde “gaz damlaları” kadar direkt bir etkisi olmaz ama bağırsak florasını düzenlemek sureti ile dolaylı bir fayda sağlanması beklenir. Eğer ki gazı olan bir bebek var ise zaten tek başına ve kısa sürede etki etmeyecektir. Bize doktor sab simplex + symbiosis (biogaia’dan bir farkı yok aslında) kullanmıştım ama bebeğim öyle gazlı değildi kısa süreki bir şeydi, haliyle sab simplexe bir süre devam ettim (artık ben sürekli verdiğim için mi gazı yoktu yoksa zaten gazı mı yoktu bunu bilemem tabii) ama sonra bıraktım. Gaz damlası biraz şans işi, her bebek her gaz damlasına ay u tepkiyi vermiyor, bazı bebekler dünyanın en iyi en tercih edilen en bilinen gaz damlalarını kullanıp açre bulamayıp metsille rahatlıyor mesela.. en iyisi hekimine danışmak tabii ki ama gaz damlası+probiyotik şeklinde ilerlemek daha hızlı sonuç aldırabilir.