Merhaba
bebeğim 4 Ekim de 4 aylık olacak.
Dün akşam boğazına sanki bişey kaçmış gibi öksürdü bayağı. Sonrasında öksürük devam etti.Acile gittik burun açtılar.Diğer hersey temiz dediler.
Bu akşam yine aynı şekil oldu.Düzenli burunda açıyoruz.10 dk sürüyor öksürük ama boğuluyor gibi.Sizce başka ne olabilir