Mavi10 5 ay 20 günlük bebeğim var kızlar 1.5 aydan sonra oluştu bu sorunum her büyük abdestte kanıyor ağrılı oluyor ne yapsam öneriniz var mı bu durumu yaşayan atlatan neler yaptınız
ErvaNil Mavi10 normal dogumda ıkınmadan oluyormş bir kere yaşadım şükür bidaha gelmedi zamanla geçtigini soylerler hep ama kabızlık sorununuz varsa takviye edici bişiler alablrsnz bi süre belki gelmez
Uzaldiii Mavi10 bir de sıcak oturma banyosu yapabilir dışkı yumuşatan ilaç kullanabilirsiniz örneğin dulcasoft
moraviss Mavi10 kantaron yağıyla masaj yapın düzenli hiç bir şey kalmıyor benim doğumdan sonra oldu lohusayken yaptım kırk güne gelmeden hiç bir şey kalmamıştı
Mavi10 ErvaNil evet aslında kabızlık çok oluyor bu yüzdende çok zorlanıyorum peki takviye dediğini önereceğiniz şey nedir acaba
ErvaNil Mavi10 bende kabızlık olmadı ama doktor olursa gel sana takviye edici bişiler yazalım demişti
Merveacars Mavi10 her tuvalet sonrası resmen ağlaya ağlaya çıkıyordum tuvaletten. Dulcosoft kullanıyorum şuan çok şükür çok daha rahat ettim