susunbebekuyuyo Merhaba canım anneler normalde 4 doz olması gerekiyor kızımın son dozu perşembeydi fakat hasta şuan krup gibi öksürüyor 3 doz yapılmış olsa bir sorun olur mu? Doktorumuza yazdım henüz cevap vermedi belki buradan bilen birileri çıkar
Ghi susunbebekuyuyo asiyi ilk planlayan doktor yaranin durumuna gore 4 doz ya da 3 doz olarak bazen 5 gibi ilk sagliga bildiriyor ve asi kartini ona gore veriyor eger onerilen doza gore yaptirmazsaniz koruyuculugu tam saglanmayabilir
susunbebekuyuyo Zeynepsimay benim kızımı kedi tırmaladı çok derin değildi ama deri bütünlüğü bozulduğu için kuduz aşısı olduk sokak kedisiysi istanbulda belirli hastaneler yapıyor bu aşıyı bakıyorlar duruma göre sanırım tetanoz aşısıda ekleniyordu varsa böyle bir durumunuz hemen gidin asla beklemeyin çok büyük risklerle sonuçlanabiliyor ve bu aşı haricinde tedavisi yokmuş malesef
Ghi Zeynepsimay asi hayvanla munasebetten sonra yapilmali yaralanma bolgesine gore 2- 24 saat icinde isteniyor. Belirtiler basladiktan sonra asinin faydasi yok. Kiziniza kuduz tanisi mi koydu doktor?
susunbebekuyuyo Ghi bizi sokak kedisi tırmaladığı için 4 doz verildi ben unutmuşum son dozu yaptırmayı yarın yaptırayım içim içimi yiycek yoksa bir taraftan hasta olduğu için belki 3 doz yeterli olur diye düşünmüştüm
Zeynepsimay Ghi kafam o kadar karıişik ki kuduzla uyuzu kariştirdim uyuz dedi doktor bugun morelim o kadar bozuldu ki oturup agladim kusuruma bakmayin
Ghi susunbebekuyuyo bence de ertelemeyin son doz zaten ilk dozdan sonra 14-28. Gunler arasinda yapilabiliniyor
Haffuse Kediyi taniyorsan, gozlemleyil son dozu yaptirmayabilirsin, ama aksi halde yaptirmalisin. Doktorun da aksini soylemez bence🤗 Cok gecmis olsun
susunbebekuyuyo Canlarım yarın yaptıracağım çok teşekkür ederim hepinize lütfen sizde çok çok dikkat edin 💕🌸
YigitAlpsMom susunbebekuyuyo merhaba aşıyı yaptırdıktan sonra ateş falan oldu mu bugün oğluma son doz yapıldı ateş yaptı da sormak istedim sizde benzer durum oldu mu diye
susunbebekuyuyo YigitAlpsMom evet yaptırdım ateş vs olmadı hiç bir dozunda ama ateş olabilir demişti hemşire calpol verin demişti