14 aylık kızım var bu hafta başından beri yeme konusunda baya sıkıntı yaşıyorum ya ağzını açmıyor ya da açsa bike ağzından çıkarıyor. Atak dönemindeymiş üstüne damakları şişmiş köpek dişleri geliyor sanırım. Ama o yemediği zaman ben çok takıyorum kafama üzülüyorum bunu nasil aşıcam bilmiyorum.