10bugra05 benimde ilk bebeğim,ama bence istersen doktorunuzla bi görüş canım. Çünkü her doktorun söylediği farklı. Doktorumuzın söyledikleri mantığıma yattığı için ben uyguluyorum. Mesela özellikle sordum 3 gün kuralını uygulamam gerekli mi diye. Hayır dedi zaten alerjik bir reaksiyon verecek olsa bi kaç saatte verir dedi. Bugünlük 1 kaşık yeter deyip kısıtlama,yemek istiyorsa ver dedi