@“demirzehra” benim bebişim de 27 günlük doğduğu günden beri çapak sorunu yaşadık normal doğumdu, kanaldan enfeksiyon kapmıştır dedi doktorumuz 3 günlükken tobrased başladık 5 gün boyunca kullandık aynı zamanda gün içinde de her çapak oluştuğunda kaynamış ılımış suyla temiz bir pamukla gözlerini temizledim ve göz kanallarına masaj yaptım mutlaka etkisi olmuştur, damladan sonra toparladı ama sağ gözü 3 gün önce tekrar çapaklandı sulanıyordu, doktor bu defa netira damla söyledi her çapak olduğunda kullanın dedi kullandık yine toparladı ama aynı zamanda temizlik ve masaja da devam kanallar açılıp büyüdükçe azalacak bu problem diyorlar sabırla bekliyoruz zor bi süreç ama en önemli tavsiyem ellerinizi yıkamadan bebişin gözüne asla dokunmayın, süt sağ derler meme ucunuzu değdirmeyin hatta meme ucunuzu da güzelce temizlemeden dökmeyin ki bence çapak ileri dereceyse sütü falan bırakın direk doktora gösterin. çok geçmiş olsun minnoşa