Kaç gündür öksürüyordu, hırıltısıda vardı. Zaten anlamıştım bronşit olduğunu bugünde öksürüğü çoğalınca acile gittik sağ akciğeri bronşit olmuş ventolin aldık rahatladı eve geldik. Ben üzerine düştükçe başka bi hal alıyor, anlamış değilim. Evde yapabileceğim biseyler varmı peki?