Hanımlar kızım üç yaşında bir süredir bezinden rahatsız olup gündüzleri sürekli çişi gelince lazimliga yapmak istiyor bezi olduğu halde çıkartıp oraya yapıyor basladikmi artık bezden kesilmeye acaba bezine yap diyorum dışarı çıkar diyor henüz büyük tuvaletini söylemiyor yaşayanlar nasıl ilerledini nasıl davran MAM gerekli yardımcı olur musunuz