ikimelekannesi_ Şuana dek prima molfix ve sleppy kullandim hala molfix kullaniyorum ve hic memnun degilim kaka yaptigi gibii yerine koysam taşırıyor bunaldim artik kaka sızdırmayan bez var mıdır acaba memnun kalan.
bsradmlpnr ikimelekannesi_ ben sleepy kullanıyorum hiç öyle bi sorun yaşamadım kaç aylık bebeğiniz birde sleepynin bi mini bi maksi bezleri oluyor galiba maksi olanını kullanabilirsiniz yani makside 9.16 kg olması lazım
elf0 ikimelekannesi_ prima premium care ve molfix kullandım şimdiye kadar . Molfix daha pamuksuymuş gibi geliyo sanki cildine daha iyi geliyomuş gibi geliyo ama sızdırma açısından kesinlikle prima .. 12 saat kuruluğunu bile test ettim diyebilirim
dolunay01 Danki canbebe ıyı gıbı bende sleepy molfıx mınıes kullandım canbebenınde cırtları zayıf ya prıma hıc kuşlanmadım cok pahalı
Kvrckanne Seymaaa kızım hareketlenmeye başladı kaka hep sızdırıyor aynı bezi kullanıyorum bazen de bezden pamuklar çıkıyor
Cemremmm Sleppy nin yeni çoktan naturel serisini kullanıyorum henüz hiç sızıntı olmadı molfix ve Prima da oluyordu
LeoBebek ikimelekannesi_ pampers pure. Hem sızdırma yapmıyor hem organik hem de cildi nefes alıyor pişik gibi sıkıntıları da engelliyor
Baldanboreksutlucorek ikimelekannesi_ doğduğundan beri prima kullanıyoruz sızdırma olmadı geceleri 14-15 saat bezi duruyor erken uyuduğu için sabah da kaka yapiyor üzerine yine de sızmıyor bez numarasını büyültmeyin deneyin bence öncelikle
Seymaaa Kvrckanne benim oğlumda 18 aylık çok memnunum çok nadir ayda bir defa yada iki ayda bi defa sızıntı oluyor ama olsun o kadar da
Elizbkrc ikimelekannesi_ 10aydır kullanıyorum yani doğduğundan beri belki 1 ya da 2kere sızdırdı o zamanlar prima daha çok sızdırmıştı tam gazlı olduğu zamanlar onun dışında çok memnunum kaç aylık kilosuna uygun mu bez numarası