Momystyle Merhaba tatlı yorumunuz için öncelikle teşekkür ederim. Annem maalesef çocuk doğduğundan beri inanılmaz baskı ve yargısı olduğu için içimi dökmek istedim. Kendini asla kötü hissetmez çünkü her defasında anneme bebeğim ile bir şey söylediğim zaman hemen interneti doktorları kötüler kendisinin bildiği şeyi doğru bildiğini söyler lafları ağzıma tıkar. Meme reddi hiç yaşamadık bu zamana kadar aksine mamanın ustune mememi verdiğim zaman asla almamazlık yapmaz, mamadan sonra da meme veriyorum önce de o an ki huysuzluğuna bağlı veriyorum. Saat aralığını da şöyle ayarlıyorum mesela uykudan kalktığı zaman çok aç oluyor memem de 20 dk Max kalıyor. Kendi ağzıyla bırakıyor yatiriyorum gazını çıkarıp 1 saat sonra uyanınca tekrar meme veriyorum memenin üstüne 1 saat sonra mama veriyorum. Şuan 2 ay atağındayız iştahı inanılmaz açıldı. Asla annemi ikna edemiyorum çocuğumu aç uyutmaya çalışıyor. Az önce kavga ettik mesela diyorum anne ben uyurken öğününü lütfen 120 çıkar saçmalama çocuğu obez yapacaksin öldürürüm seni o zaman diyor dedim anne ne saçmalıyorsun çocuk nasıl büyüyor ise midesi de öyle büyüyor bu çocuk hep 90 CC içemez boşuna mı mama ölçüm tabloları var sonra bağırıp çağırdı bir sen annesin ben anne değil miyim vs vs pişman etti işte. Bende siz annelerden tavsiye almak istedim..