Kizlar mrb dun apandisit agrisi diye acile gittim fakat apandisit değil iki yumurtaligimda da kist olduğunu söyledi acil doktoru oldukça endiseliyim ne gibi bir süreci var sabah erkenden kendi doktoruma gidicem ne gibi testler yapılıyor internette okumamla beynimin bulanması bir oldu korkulacak kadar kötü birşey mi