Dışarıdan müdahaleler geçici oluyor. Boşuna para dökmeyin. Demire(demir deposu da dahil), b12ye baktırın. Hamilelikten sonra vücudumuzdan bir sürü vitamin bebeğe geçmiş oluyor. Bunları doldurmazsanız dökülmeye devam eder. Cildiyeci değil de dahiliyeden bütün değerlere baktırın, daha kalıcı çözüm elde edersiniz … (Gebeyken aldığımız takviyeler saçları gürleştiriyor) bebek doğunca eksik olan değerler halsiz saçsız bırakıyor bizi. Hep uykulu, yorgun, saçsız olma sebebimiz bu 😊♥️