Merhaba arkadaşlar kızım 32 aylık yaklaşık 2 aydır tuvaletini güzel yapıyordu öğrenmisti tam sevindim derken 4 gündür büyüğünü altına yaptı hiç söylemedi bana bugün küçük tuvaletini de altına yapmaya başladı çok çok moralim bozuk napcam bilmiyorum zaten zar zor alışmıştı hiç böyle olan varmı aranızda böyle gitmez değil mi lütfen içimi rahatlatin