Sakura38 Hanimlar kayseri sehir hastanesnde onerebilceginiz kadin ilgili ve bilgili kadin dogum doktoru varmi varsada 2.sezeryan ameliyatim olcak ameliyat icin hastane nasil ve kadin dogum servisi hemsireler nasil?
tosbiksmoms Sakura38 ben normal doğum yaptim, odam tek kişilikti,temizlikle güzel ilgilenmişlerdi,ilgi güzeldi, sezeryan doğumda nasil oluyor bilmiyorum. Başka sormak istediğiniz birşey varsa yardimci olmaya çalışırım.
Gozdedmr Sakura38 normal doguma cok zorluyorlar Suyumun azalmasına rağmen bebegın olum rıskı var demelerınr ragmen benı sezeryana almadılar Sunı sancı verdıler saatlerce cekmeme ragmen acılma olmadı Olum rıskı var deyıp saatlerce bekletmelerı anlamsz En sonunda bir evrak ımzalayıp ozel hastaneye gıttım Ben tavsıye etmıyorum
Sakura38 Beyzaaktas Sagolun ama bayan doktor tercihim hastane nasil temizmi kadin dogum servisi filan
prensesininannesi5838 Beyzaaktas Cevat rifat yokki tatlım.o gitti tüp bebek uzmanı olmak için kadı doğumu bıraktı
H-Efeninannesi Ben iki doğumumu da şehir hastanesinde yaptım , normal doğum . Ama sizinki sezaryenmiş . Hatice Durmuş ve Şeyma DağlıyunçeZdi Çam harika doktorlar . Merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ☺️
Sakura38 H-Efeninannesi ay cok sagolun☺️hastanedeki servis hemsireleri nasil ucretli mi hastane birde odalar tek kisilikmi yoksa cift kisilik mi ben su an 37 haftaligim planli sezeryan olcam esimin isi dolayisiyla kayseriye gelcem hastande hastasi olmadigi halde bakarlarmi doktorlar
H-Efeninannesi Sakura38 arkadaşlarım dediği gibi doktor seçme şansın pek olmuyor . Temizlik olarak iyi , benim odam da tek kişilikti . Bi ücreti de yok ☺️
Beyzaaktas Doğumuna istediğin doktorun girme ihtimâli çok zor. Planlı dahi olsa o an hangisi müsaitse o giriyor. Benım hikayem normal doğumdan sezeryana geçti. Venhar ceyhan girdi gayet güzeldi. Odam şansıma tek kişilik değildi ama temiz bir hastane hemşireleri de baya ilgili. Tek sıkıntı acil bir nedenin olmadığı sürece sezeryan doğuma sıcak bakmıyorlar. O konuda inatçı davrannalısın. Benim haftam dolmasına rağmen suni sancı ile normal doğum yapmamı beklediler. 4 cm açılmadan sonra ilerlemedi ve 2 gün sonra yslvar yakar sezeryana aldılar. Devlet hastanesi olduğu için doğum şeklini sen belirleyemiyorsun
Sakura38 Beyzaaktas benim ilk hamileligim sezeryan ikincide oldugu icin mecbur sezeryan olcam sagolun bilgi verdiginiz icin
prensesininannesi5838 Gozdedmr ay kuzum aynısını yaptılar yemin ederim bebeğim Allah korusun ölecekmiş suyu tamamen bitmiş almamışlar özele gittim haftam da ileriydi hemen aldılar doguma
Nurtek Bende 2 ay önce ikinci sezeryanı oldum doktorum. Yelda özkan dı son haftalarda gitmeye başlamıştım benim gördüğüm kadarıyla ilgiliydi sizede öneririm beni direk iki kişilik odaya almışlardı fakat eşim istemedi tek kişilik boş odaya geçiş yapmistim