Hastanedeyiz şu an..kizim 4 gündür hastaydı, doktor zaturre baslangici dedi. İlaçlarını aldık ama bugün 1 kat merdiven çıktı, baba beni kucağına al diye karnım.agiriyor diye ağlamaya başladı. Sonra eve bir çıktık mosmor oldu yüzü gözü şişti ateş bastı resmen yanıyor. Elini yüzünü yıkadım hemen hastaneye koştuk yine ama ben çok korkuyorum simdi biraz açıldı ama neden böyle oldu başına gelen var mı