Heymomyy Kızlar bebeğim 3 aylıkken saç dökülmem başladı ve bebeğim 5 aylık şuan her geçen gün dökülme daha da artıyor gibi. Nasıl geçecek bu dökülme? Saçlarım bir tutam kalmış gibi 😥. Kullandığınız kesin işe yarıyor dediğiniz ürünler neler?
Qwertyu Heymomyy bebgim 15 aylik hala dökulüyor biz cozum de bulamadim degerlerim de iyi. En son dermoskin kullandim biotinle o da ise yaramadi. Ben de bekleyeyim surada
printhelloworld Heymomyy bence doktora gidip kan tahlili yaptırın eksik değerlerinize göre takviye veriyorlar benim çinko b12 ve birkaç değerlerim baya düşüktü takviyeleri düzenli kullandım bir de dercos energy şampuan önermişti iyi gelmişti
endoplazmikretikulumiste Heymomyy aslında normal ama içinizin rahat etmesi açısından bir kan verin orda hormonlarına baksınlar troid saç döker endişelenmeniz için değil kafanızda soru işareti kalmasın diye söylüyorum
Pozitif93 Qwertyu Ben de aynı durumdayim 15 aylık . Hala çok mu dökülüyor yoksa azaldı mı sizin. Sinirlerim bozuldu artık. 7-8 aylıkken azalmıştı baya. Ama son 2 aydır arttı son 2 haftadır gene çok dökülüyor
Qwertyu Pozitif93 inanilmaz artti ayni sizin gibi benimde azalmisti ama 1 yildan sonra felaket artti. Keratin takviye kullaniyorum 1 hafta oldu işe yarar mi bilmiyorum ama zamanla anlayacagim. Acuc avuc dokuluyor resmen kel kalicam :(
Heymomyy irobatu09 hahah boşluğuma denk geldi kahkaha attım 😄😄 galiba bende bu gidişle öyle yapacağım 🤦🏼♀️😂