Nevaebb Merhaba bebeğim 18 aylık 10 kilo ve hep göğsümde durmak istiyor gece de aynı şekilde saat başı meme için kalkıyor önüne geçemiyorum deli gibi ağlıyo bu şekil de olan ve çözüm bulabilen var mı
tekbasimabakiyorum Nevaebb 18 ay gayet uzun bir süre. Ben 12 ayı görsem oh be en azından ilk bir yıl anne sütü aldı diye bir keyif kahvesi içerdim😁
Sarecem Nevaebb Ben varım 🤣 Kızım aynı şekildeydi şuan 19 aylık geçen ay yani 18 aylıkken kestim iyiki kesmişim yemek yemeye başladı, tavsiye ederim ama tabi karar sizin ☺
Cankuzuannesi Nevaebb benim de öyleydi ben 18. Ayda kestim iyi ki kesmişim 2 yaşında olunca daha zor aklı çok gelişiyor iyi ki bırakmışım dedim şu an 2 yaş sendromuyla hiç borakamazdım 😓
Rumeysaerva Nevaebb benim oğlumda aynısı valla 16 buçuk aylık kesmek istiyorum ama geceleri vermessem ne yapar yoktan anlamaz diye korkuyorum
Nevaebb tekbasimabakiyorum emmeyi seviyorsa daha fazla da görebilirsiniz bizim ki baya düşkün sigara gibi aklıma vuruyo her zaman 😂😂
Kubraoztrk Sarecem merhaba nasıl kestiniz acaba çok zor oldu mu meme de uyuyor benim ki gece nasıl yapcam bilmiyorum gündüz de gecede sürekli emiyor yapışık ikiz gibiyiz
Bertugnunannesi Sarecem çok mutsuzum. Oglum 18.5 aylıga kadar emdi dört bes gündür kesinlikle emmiyor hedef 24 aylıktı ama olmadı oglum hazırdı belki ama ben hiç hazır degilmişim aramızdaki bagı kopardı resmen psikolojim bozuldu sizce nasıl hissetmeliyim aynı ayda bırakmışlar bi akıl verin
Nevaebb Sarecem bende yemek yemediği için ve çok fazla beni mental olarak da yorduğu için kesmek istiyorum, farkındayım içmiyo bazen dudak tiryakisi gibi 🙈😅
Sarecem Kubraoztrk Merhaba bizde aynıydık çok önermeselerde ben birşeyler sürüp bak meme kirlenmiş annem uf olmuş artık memeye bay bay yapcaz dedim ilk 4-5 gün çok zor ama gerisi geliyor şuan arada aklına geliyor anne meme bay bay diyor öpmek istiyor anne öpim diyor izin veriyorum travma vs oluşmasın diye öpüyor sarılıyor kuzum ama artık meme olmadığının bilincinde ☺
Sarecem Kubraoztrk Sürekli oyalanacak birşeyler bulun gündüz dışarı çıkın oyun oynayın aileniz yakınınızdaysa bi kaç gün oraya gidebilirsiniz birinden destek alırsanız daha kolay atlatırsınız bu süreci gece biraz daha zor krizlere giriyorlar ilk 10 gün mama verdim geceleri ama tabi azaltarak verdim ve sonra tamamen bırakınca 3-4 gün kriz geçirdi geceleri sarıldım pış pışladım o şekilde sakinleştirdim güneş çıkınca vereceğimi aydede çıkınca yemek yenmediğini falan söyledim bende etkili oldu umarım sizdede etkili olur ☺
Nevaebb Sarecem benımkine de aynılarını yapıyorum öpüyor by by diyip kapatıyoruz sonra bi kıyamet geri açmalar falan 😯🤦♀️
Kubraoztrk Sarecem bende sabır taşı sürmeyi düşünüyorum diğer türlü zaptedemem çünkü 😂 şıan 14 Aylıkk daha küçük ama şimdiden kandimi hazırlıyorum en geç 18 de kesmem lazım diye bakalım inşallah o zamana kadar azaltarak gitsem diyorum ama imkansız aklına geldikçe yakama yapışıyor 🫠 yaşadpaım yerde tekim ama 1 saat ablamlar felan oraya gitsem de geceleri zor olur strese girerim durduramayınca sonuçta başkasının evi gani rahat edemem yoksa gündüz daha rahat olur orda eminim geceyi yapamam ya stresli biriyim zaten biri rahatsız olacak diye aklım gider
Nevaebb Bertugnunannesi bence en güzeli kendi erkenden kararını vermiş kısmeti okadarmış hiç üzülmeyin, biz de nasıl kessek diye düşünüyoruz çünki yemiyor sadece emmek istiyor
Sarecem Nevaebb Evet ya en kötüsü de bu ya oyun haline getiriyorlar buda malesef bizi bunaltıyor her dakika istedikleri için çok zor oluyor
Ygmrss Benim bebegim de 17 aya girdi ve ayni sekilde. Özellikle gunduzleri sadece mememde dursa durur. Ama önümüz kış, hastaliklar da artiyor anne sütü kurtarici olur gibi dusunuyorum. Bu kışı atlatsak mi diyorum hem dişleri tamamlanir. Kafam çok karışık
Nevaebb Ygmrss evet ya o şekilde bende ikilemdeyim anne sütü güzel koruyor ama bu sefer anladığı için bırakması daha da zorlaşacak mı onu da bilmiyoruz.
Rumeysaerva Nevaebb Bende bi cesaret başlayacağım bıraktırmaya bakalım zaten bayadır düşünüyordum bu postta vesile oldu😊
Sarecem Nevaebb Normal ya benimki bile anne aç öpim diyor hala memeyi bırakmasına rağmen memeyle aralarında ayrı bir bağ var 🤣
Bertugnunannesi Nevaebb az önce gece mamasına gögsümü sıktım anne sütü de alsın diye 😞😞sabah muZlu karısım yapmıstım önce güzelce yiyordu gözünün önünde gögsümü sıktım gördü yemek istemedi 😞bu aralar çok kavga ediyoruz aşırı hırcın huysuz ve sürekli ağlıyor ve bağırıyor bende ister istemez sesimi yükseltiyorum cünkü tahammülüm kalmıyor zaten hastaydım 38 derece ateşle günlercr cocuga baktım hala bogazım cayır cayır yanıyor kafamı dinlemek istiyorum ama oglum inadına huysuz o da hastaydı Yenice toparlandı
Ygmrss Nevaebb ben o anlama esigini kacirdigimi dusunuyorm sahsen. 1 yas oncesi zorla emziriyordum, 1 yastan sonra keyfine düştü ve vermeyip onu oyalamaya calistigimi da gayet iyi anliyor sinirleniyor