Kızlar biz evlenirken kayinbabam ev mi altın mi dedi doğal olarak evi dedim evi adıma yapicagim dediler o zaman bütün çocuar evlendikten sonra bizim adımıza olacak gibi bişey söylediler. Ama biz tasinicaz bı aya kadar evi adıma yapmasını soyliycem muhtemeln karşı çıkacaklar ama ben kaklrarli olacam o ev bizim adımıza olacak yani ev bizimse niye onun adına canım nasıl davranmalıyım sizce tavrim nasıl olmali