ahlsf öncelikle kolaylıklar ve tez zamanda normale dönmeyi dilerim. Doğum, çok kolay, çok konforlu, mis gibi de geçrekleşmiş olsa, doğum sonrası sıkıntılı bir durum ki sizin özelinizde doğumunuz zormuş, bebişin hastane süreci olmuş, belki yeterince destek bulamadınız zira bebeği alıp eve gelince zaten insan bi eyvah oluyor, üstüne sel falan, bence akıl sağlığınızdan şüphe etmeyiniz bunu gerektiren medikal bir durumunuz yahut genetik bir aktarımınız yok ise. Muhtemelen doğum sonrası depresyon ile anksiyete birleşip sizi ikisi beraber çıkmaza sürüklüyor. İnsanlar sizin ruh halinizi anlamazlar ç, yahu ben doğumdan sonra evde annemle idim annem bile anlamadı :)) konu komşu veya “insanalr” nasıl anlasın.. zorlandığınız nootada uzman desteği almaktan çekinmeyin zira depresyına rağmen aslında bebişle zaman geçirmek keyifli bir şey, bu keyiften olmamak için bile bir uzmanla görüşünç bugğn online bile mümkün bu..