Sut tazikli geldiği için ona yetisemediginden boğazında kalıyordur bizde de oluyordu ilk aylarda. Bunun için makas tekniğini uygulamayı öneriyorlar memeyi c şekli değil makas şekli tuttuğunda süt akışı yavaşladığı için bebek rahatlıyormus ve ilk emzirmeden once sütü biraz sagip bosaltinca bebek daha rahat emer sonra kalan sütü şırınga veya kaşıkla verirsiniz