2kiz bende aldım ilk zamanlar danışmanlık bebekde meme reddi varsa ve mastıt olmamak için sağmak zorunda kalınıyor bol emzirmek daha aktiflestiriyor memeyi sagimdan çok emzirin gelecektir eminolun gelmese benim gelmezdi bide kafanıza takmayın hep çok iyi düşünün