Mcz 4aylik.bebegim var 29agustosta üç aylık korunma ignesinden yaptırdım Eylül 17de regl oldum ve azalmadan devam eden kanamam var ne yapmam gerek başına gelen var mı
Mcz cemile161_ 29agustosta vurdurmustum iğneyi 17eylulde hasta oldum daha 2gun önce kesildi daha kullanmayı düşünmüyorum igneyi