Aysee1903 4 aylık kızımın yüzünde benek benek kizarikliklar cikti ve kabariyo onun icin ne yapabilirim nasıl gecer
Selhan Aysee1903 bende kızımın karninda gördüm 4aylik 1hafta önce buğday nisastasiyla yıka dedi gecmedi avil diye bi şurup 1cay kasığı başlattı 3gunde geçti ama 1hafta kullancaz tabi
Arzuayse Aysee1903 benim oglumun yuzu oyle oldu kazagima ovaliyodu yuzunu kazak yapti die dusunuyorum zeytinyagi ve sudokrem surdum iki gundur gecmedi yarinda gecmezse doktora gostercem