Sese Kızlar aranızda instagramdan satış yapan varmı? Toka çorap vs. Fatura kesiyormusunuz nasıl oluyor bana biraz bilgi verebilirmisiniz ❤
anonim351 Sese ben yapıyorum kadın giyim Shopier üzerinden site herşeyi hallediyor. Sadece kargolarken kod alıyorsun onu veriyorsun. O kadar
Mree Sese ben de yapıyorum ama shopierdan ilerlemek istemedim trendyoldan ilerliyorum orda da fatura kesiyorum. Size kalmış ilk shopier üzerinden ilerleyeceğim derseniz orda fatura kesmenize gerek kalmıyor
Sese anonim351 peki o bahsettiğiniz uygulama nedir ücretli mi yani. Kusura bakmayın hiç birşey bilmediğim için soruyorum :)
anonim351 Sese shopier yazın direk ücretsiz kayıt oluyor zaten. Sizden satış başına %4,99+0,49 ₺ kesiyor. Kargolar daha uygun anlaşmalı YouTube den açıklamalı videoları var
Sese Mree aminn çok teşekkür ederim. Şu fatura olaylarından korkmasam trendyola gırerım ama korkuyorum yapamazsam diye
Mree Sese muhasebeci tanıdığınız var ise bir kere size gösterir sonrasında siz yapabilirsiniz emin olun korkulacak bir durum yok
Sese Mree üni’den arkadaşlarım var ama onlar daha mutfağın muhasebesini tutamıyorlar 🤣🤣🤣 valla şaka değil yani :)