Bebeğim 1 yaşında aşıyı yaptırmak istiyorum 13 aylık olacak BEXSERO olsun istiyorum iyisi oymuş heralde tek doz mu olacak ilk defa vurulacak buarada ve direk herangi bi özelde vuruluyor mu aşıyı biz mi alıyoruz beni bi aydınlatın kızlar fiyat bilgisi nedir