Kızlar kizim 6 buçuk aylık geçen hafta doktora götürdük balgam sökücü ve aferin verdi fakat bunları vermek ızdıraba dönüşüyor kızım hiç bir şekilde içmiyor, zorla iciriyorum içim parçalanıyor sonra sürekli ağlıyor kızıyor bana . Nasıl içerebilirim kolay bi yolu var mı çok yıprandım vallahi zaten iştahsız bir bebek son noktadayım…