Kizlar ben butun bu arastirmalarimdan ve diger insanlarin basina gelenlerden yola.cikarak.su sonuxa vardim. Bu gayet normal bisey. Ben doktora dedim ki emziriyorum.o etkilermi dedim. Emzirmek adeti duzenler dedi halbuki alakasi yok kizlar emzirmek adet duzensizligo yapar. Doktora hic guvenemedim. Alttan bakti hersey normal dedi ilac yazdi bdie fitil verdi belki enfk vardir diye. Ama koku falan yok muhtemelen yoktur dedi. Hatta kanaman durmazsa byopsi yapilip icerde daram catlagi falan var mi diye bakalm dedi😲