47lina Kizlar bebegim 3 +17günlük cok az süt iciyor 60 cc bitiremiyor normalmi ? Sizin bebkleriniz kac cc icer ? Cevremdekiler iyi degil diyorlar doktora git iyi beslenmiyor diye
Helloyagmur 47lina merhabalar 90 cc icmesi lazim ama her bebek bir olmuyor anne sutunu sahip mi veriyorsunuz yoksa devam sutunden mi bahsediyorsunuz :) saatlerini biraz uzatmaya calisin 2 saatte veriyorsaniz 3 saate cikarin biraz daha arttirin cc sini belki cogalir
47lina Helloyagmur Anne sütü sagip veriyorum keske 2saatte bi verebilsem almiyor baya zorla veriyorum resmen 4 6 saatte şimdiye kadar normal diyordum ama dün gece ikide emzirdim ve ikindi 3e kadar denemediğim şey kalmadı zar zor içirdim
Helloyagmur 47lina biraz az gercekten saat olarakta baya uzun bir dilim mama verin demek istemiyorum ama biberon kullandiginiz icin mama takviyesi yapsaniz belki yardimci olur sorununuza
47lina Janss ben Almanya’da yaşıyorum götürdüm doktora normal diyor hiç umursamadı bile 4ay olsun ek gıdaya başla dedi
Janss 47lina Aylık kilo alımı nasıl ? Hep mi iştahsız bir bebekti yoksa dönemsel bir durum mu acaba ? Yani iştahsız bebeği doktoru değerlendirmeli 🤷🏼♀️🙇🏼♀️
pdmrv Bir yerde okumuştum uzun aralıklı beslenmelerde bebeğin kan şekeri düşüyormuş ve uyumaya devam ediyormuş sizin de öyle bir durum olabilir. 13 saat yetişkinler için bile çok uzun bir zaman dilimi.