tekbasimabakiyorum oldukça kalın zaten rüzgar ve su geçirmez , içi dokulu ve dolgulu tog değerini bilmiyorum ama 2,5 tog uyku tulumumuz var ondan iyi birde dış kumaşı dediğim gibi zaten özel bişi lastikleri fermuarları destekli ben beğenmiştim , çok kara kış görmedik burda ama gören yerde çok rahat kurtarıcı olur